e-doma.lv
latviskiпо-русски Grozā 0 prece(s)
Sākums Jaunumi Atlaides Kā pasūtīt preci Pakalpojumi Kontakti
tel. 67673752
Kategorijas:
Ienākt
E-mail:
Parole:
Ielogojaties
Reģistrēties
Atjaunot paroli
Jaunums
Indeksi 14x50mm,  50 lapiņas,  5 neon krāsas,  papīra
0.70 €
Kontakti

SIA “EDOMA”
Reģ. LV40103561629
Adrese: Silmaču iela 6,
Rīga, LV-1012

t.+37129214971

e-Mail: order@e-doma.lv
o.voicehovsky@gmail.com

grāmatvedis t.
29175402
e-Mail: lila@doma.lv

Kā pasūtīt preci mūsu veikalā
Kā veikt pasūtījumu?

Staigājot pa mūsu mājas lapu no vienas sadaļas uz otru Jūs iepazināties ar piedāvātajām precēm. Preces aprakstu
var apskatīt, klikšķinot ar peli uz konkrētas preces nosaukumu. Lai pasūtītu izvēlēto preci nospiediet uz podziņas Pirkt” un izvēlētā prece tiks pārvietota uz iepirkumu grozu, kur nepieciešamības gadījumā Jūs varēsiet koriģēt tā saturu, kā arī norādit savu kontaktinformāciju, pirkuma apmaksas veidu, piegādes laiku un citu papildus informāciju.

Kad Jūsu pasūtījums tiks saņemts, mūsu menedžeris sazināsies ar Jums, lai precizētu pasūtījumu, tā piegādes laiku un vietu.

Norēķinu veidi

Par precēm un piegādes pakalpojumiem var norēķināties:
  • skaidrā naudā;
  • izmantojot Internet banku vai bankas pārskaitījumu;
Pasūtot preci Jums tiek izrakstīts rēķins.
Apmaksu par preci skaidrā naudā Jūs veiksiet preces saņemšanas brīdī. Saņemot apmaksu, kurjers izsniedz pirkuma apliecinošu dokumentu — kases čeku par skaidrās naudas saņemšanu. Pasūtījuma saņemšanu pircējs apliecina ar savu parakstu.


Ja klients norēķinus veic ar pārskaitījumu, tad

Lūdzam ievērot:


* Visas cenas norādītas latos ar PVN 21%.
* Prece var atšķirties no attēla redzamās, vai attēlā var būt daļas, kas neietilpst preces komplektācijā.
* Apraksts var būt neprecīzs, lai konkretizēt nepieciešamo informāciju varat sazināties ar mums.

          Norēķinu veidi:

Par precēm un piegādes pakalpojumiem var norēķināties:
  • skaidrā naudā;
  • izmantojot Internet banku vai bankas pārskaitījumu;
Pasūtot preci Jums tiek izrakstīts rēķins.
Apmaksu par preci skaidrā naudā Jūs veiksiet preces saņemšanas brīdī. Saņemot apmaksu, kurjers izsniedz pirkuma apliecinošu dokumentu — kases čeku par skaidrās naudas saņemšanu. Pasūtījuma saņemšanu pircējs apliecina ar savu parakstu.


Ja klients norēķinus veic ar pārskaitījumu, tad prece tiek 
piegādāta pēc apmaksas saņemšanas mūsu bankas kontā. Kopā ar pasūtījumu kurjers izsniedz pircējam preču pavadzīmi – rēķinu. 

Piezīme:
 Priekšapmaksas veikšanas gadījumā, lūdzu, naudu pārskaitīt tikai pēc pasūtījuma apstiprināšanas saņemšanas (telefoniski vai pa e-pastu). 

Preci var ari izņemt mūsu ofisā Silmaču 4, Rigā

Preču piegāde

Pēc pasūtījuma saņemšanas, mūsu speciālists sazināsies ar Jums, lai precizētu ērtāko piegādes vietu un laiku. Iepriekš saskaņojot.

Preču piegādi nodrošinām darba dienās Rīgā 12-48 stundu laikā un visā Latvijas teritorijā 48-72 stundu laikā:
  • no maksājuma saņemšanas brīža bankas kontā, ja izvēlētais apmaksas veids ir pārskaitījums;
Piegādes termiņi var mainīties atkarībā no piegādātāja īpašiem noteikumiem un preces pieejamības.

Piegādes izmaksas ir atkarīgas no pirkuma izmēra, svara, preču saņēmēja atrašanās vietas un piegādes laika. Piemēram, par preces piegādi būs jāmaksā: Rīgas robežās, ja pasūtījuma svars līdz 10kg – Eur 6.00, pārējās Latvijas pilsētās ja pasūtījuma svars līdz 10kg – Eur 9.00.

Bezmaksas piegāde pa Rīgu ja pasūtījums ir vairāk par 500,-Eur.

Precīzu piegādes maksu iegūsiet, pēc piegādes adreses noteikšanas.


Preču atgriešana.


Saskaņā ar Likumu par "patērētaju tiesību aizsardzību", ir divi gadījumi, kad pricējs var atgriezt veikala nopirkto preci preci:

*Prece nestrādā vai brāķēta
  • Prece nestrādāja-bija defekts un prece bija remontā, un pēc remonta preceiuzradās tas pats defekts, neatkarīgi no patērētāja,
  • Prece nestrādā un tai ir viens no zemak minētajiem faktoriem:

               * Servisa centrs nevar noērst defektu,

               * Servisa centrs nevar novērst defektu 30 dienu laikā,

               * Pēc remonta prece paliek citāda, beidz pildīt kādas funkcijas.

Parējos gadījumos nepieciešams griezties pie Servisa centra un izmantot bezmaksas garantijas apkalpošanu.

* Prece nepatika-prece netika lietota, t.i. ir jauna (iepakojums ideālā stāvoklī, saglabātas visas aizsargplēves, iepakojums, dokumenti, iepakotas komponentes plastikas maisiņos netika atvērtas, pa telefonu netika runāts, ar fotokameru netika fotografēts, uz portatīvā datora vai PC etika uzstādīta Operētāj sistēma vai citas programmas u.t.t.) un no iegādes brīdim nepagāja vairāk kā  14 dienas, neskaitot pirkšanas dienu.

Lai atgrieztu preci nepieciešams:

* prece ar visu tās komplektāciju
* pirkuma čeks,
* akts par preces tehnisko stāvokli,kuru izraksta Setvisa centrs.

Atgriežot naudu par preci, norēķini ar patērētāju nieiek saskaņā ar preces vērtību pirkšanas brīdī. Nauda tiek atgriezta brīdī, kad patērētājs ir iesniedzis pieprasījumu, ja nav iespējams naudu izmaksāt šajā dienā- pusēm vienojoties var norunāt citu dienu, bet ne vēlāk kā 7 dienu laikā.

Nauda par pakalpojumu sniegšanu (preces piegāde, pacelšanas, pārvadāšana) netiek atgriezta.

Garantijas remonta noteikumi:

SIA “EDOMA” interneta veikalā piedāvātām precēm tiek nodrošināta ražotāja rūpnīcas 
garantija no preces piegādātāja. Garantijas remontam preci jānodod firmas “EDOMA” servisa centrā – Rīgā, Silmaču ielā 4. Garantija stājās spēkā ar preču nodošanas brīdi klientam.

Mēs piedāvājam arī pēcgarantijas remontu, kā arī morāli novēcojušas tehnikas modernizāciju.

Mūsu tehniskās palīdzības dienests palīdzēs Jums atrast risinājumus tehniskajos jautājumos, izvēlēties nepieciešamo datora konfigurāciju, kā arī piedāvās jaunumus.

Bet ja Jūs interesē jautājumi par ekspertīzes veikšanu un datortehnikas apkalpošanu ar izbraukumu pie klienta uz līguma pamata, tad uzdodiet tos mums:
     
  • pa e-pastu order@e-doma.lv
  • SIA “EDOMA” birojā Silmaču ielā 4 darbadienās no plkst. 12:00 līdz 17:00.


Garantija netiek piemērota:

ātri izlietojamiem komponentiem, izejmateriāliem, apdares un citām detaļām, kuriem ir noteikts lietošanas termiņš, uz klaviatūras un pēles mehaniskiem bojājumiem, mātes platēm izmainītu/dzēstu Flash-BIOS, uz CD-ROM lasīšanas kvalitāti, izmantojot nelicenzētus kompaktdiskus u.c. 
Precēm ar mehāniskiem bojājumiem, vai bojajumiem kas nav radusies preces ekspluatācijas laikā.


Garantijas spēka zaudēšana.

Protams ir nepieciešams ievērot rindu elementāru nosacījumu ekspluatējot iegādātās iekārtas, tādēļ, lai mums nebūtu jājūtās vainīgiem par garantijas remonta noraidījumu bojātajai iekārtai, iesakām ievērot sekojošus ekspluatācijas noteikumus:
  • datortehnikas pieslēgšanu veikt saskaņā ar instrukciju vai uzticēt šo darbu kvalificētam speciālistam;
  • saudzēt tehniku no mehāniskiem triecieniem. Plaisas korpusā, detaļu mehāniski bojājumi, u.c. tamlīdzīgas lietas, ir vistiešākie šo noteikumu pārkāpuma liecinieki;
  • neekspluatēt tehniku telpās ar paaugstinātu putekļu daudzumu, kā rezultātā var tikt bojātas iekārtu mehāniskās daļas (CD-ROM, FDD u.c. līdzīgām iekārtām);
  • lietot konkrētajai tehnikai atbilstošu strāvas avotu vai lietot speciāli šim nolūkam paredzētu sprieguma slēdzi;
  • pieslēgt datortehniku tikai atbilstoši sazemētām sprieduma līnijām;
  • raudzīties lai telpās nebūtu pārmērīgs gaisa mitrums, kā arī nepieļaut šķidruma vai nepiederošu priekšmetu nokļūšanu iekārtu iekšienē vai uz pievadkabeļu kontaktiem;
  • raudzīties lai tehnika tiktu ekspluatēta apstākļos, kad temperatūra nav zemāka par +10°C vai augstāka par +35°C;
  • saglabāt piegādātāja dokumentāciju (garantijas talonu vai datora tehnisko dokumentāciju).
Diemžēl nekādi nevarēsim nodrošināt garantijas remontu vai nomaiņu gadījumos, ja:
  • datortehnikas kļūmes ir radušās citu ar datortehniku savienotu iekārtu īpašību vai kļūmes dēļ;
  • datortehnika cietusi stihiskas nelaimes rezultātā (arī ūdens monitorā pēc lietusgāzes caurā jumtā ir kvalificējams kā stihiska nelaime).



SIA “EDOMA” nenes atbildību par zaudējumiem vai negūtu peļņu, sakarā ar tehnikas garantijas remontu.

Preces saņemšanas brīdi pircējam jāpārbauda komplektāciju, preces mehāniskus bojājumus un garantijas talona pareizu aizpildi. Un turpmāk 
SIA “EDOMA” nenes atbildību par komplektāciju un mehāniskiem bojājumiem. 


Kā mūs atrast?

Mūsu birojs atrodas Rīgā, Silmaču ielā 4.
Darba laiks darbadienās no plkst. 12 līdz 17.00.


  
  
    Mūsu rekvizīti:

SIA “EDOMA”
Reģ. LV40103561629
addrese  LV-1012, Rīga, Silmaču 4
SEB BANKA  Kods UNLALV2X
n/konts LV93UNLA0050019109632  Kods UNLALV2X